Dela upp leveransen, avbokning samt övriga frågor

Dela upp leveransen:

I vårt produktutbud finner ni produkter som finns för leverans omgående samt förbokningsprodukter.

  • Produkter för leverans omgående
    Dessa produkter finns för leverans omgående och hanteras inom den utgivna leveranstiden sin framgår på produktsidan. För att beställa en av dessa produkter klickar ni på knappen ”Lägg i varukorgen”

  • Förbokningsprodukter
    Dessa produkter är på väg till vårt lager för att därefter kunna levereras ut till er. Beräknad datum för inleverans framgår på produktsidan och för att kunna beställa en av dessa produkter klickar ni på knappen ”Förboka”

Delleverans

Vid beställningar som innehåller minst en produkt för leverans omgående samt minst en förbokningsprodukt går det bra att dela upp leveransen för att få de produkter som finns i lager redan nu och övriga produkter så snart de inkommit i lager.

När ni lagt till de produkter ni önskar i er varukorg klickar ni er vidare till kassan. Under leveranssätt väljer ni ”Jag vill ha delleverans”. Har ni missat att välja delleverans kan vår kundservice hjälpa er med detta i efterhand. Kontakta vår kundservice genom att klicka här.

Frågor gällande er beställning

Vår kundservice kommer kunna hjälpa er att besvara era frågor gällande er beställning och leverans. Kontakta vår kundservice genom att klicka här.

Avbokning

Det är möjligt att avboka en beställning så länge ordern ännu inte skickats. Efter att ni mottagit er order innehar ni 14 dagars ångerrätt vilken står er fritt att nyttja om er order har hunnit skickats innan ni meddelat oss om er önskade avbokning.

Vår kundservice kommer kunna hjälpa er att avboka er beställning om ni önskar och att förse er med eventuella returinstruktioner om ärendet avser att ångrat köp.

Klicka här för att komma i kontakt med vår kundservice.

Var denna artikel till hjälp?
0 av 0 tyckte detta var till hjälp

Kommentarer

0 kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.