Vilka speditörer använder ni och hur spårar jag mitt paket?
Vi använder oss i dagsläget av fyra olika speditörer för att effektivisera frakten till dig som kund så mycket som möjligt. Vilken speditör vi kommer att använda för just din försändelse får du bekräftat i ditt leveransbesked som skickas till dig per e-post så snart vi påbörjat hanteringen av din beställning.
Våra speditörer är,
Dachser - Används vid större otympliga produkter över 20kg. Dachser distribuerar rikstäckande.
För att spåra din försändelse hos Dachser klickar du här.
DSV - Används för medelstora produkter över 20kg. DSV distribuerar rikstäckande.
För att spåra din försändelse hos DSV klickar du här.
Airmee - Används för en stor blandning av produkter. Allt från våra minsta produkter till våra väldigt stora otympliga produkter. Airmee är inte rikstäckande och finns i dagsläget endast i ett begränsat antal orter i Sverige. Om Airmee levererar i just ditt område ser du detta i kassan när du väljer fraktalternativ.
För att spåra din försändelse hos Airmee klickar du på länken i det SMS som skickats till dig.
Postnord - Postnord används för samtliga av våra ombudsförsändelser. Det vill säga paket under 20kg. Ombudsförsändelser innebär att du själv hämtar ut ditt paket på närmsta Postnord ombud.
För att spåra din försändelse hos Postnord klickar du här.
Fick du inte svar på dina frågor eller har ytterligare frågor kontaktar du oss snabbt och enkelt här.