Som privatkund innehar ni 14 dagars ångerrätt efter mottagandet av er leverans. Ni finner mer information om detta i våra köpvillkor. Klicka här för att komma till våra köpvillkor.

Det går bra att ångra köpet av hela ordern eller enstaka produkter och ni väljer själv hur ni önskar returnera produkten/produkterna.

Returalternativ:

  • Egen speditör
    Ni har möjlighet att använda er av valfri speditör och ni ordnar då med detta helt på egen hand. Viktigt är att returen inkommer till oss som företagspaket och inte skickas till ett ombud. Skriv även ordernumret på fraktsedeln. Även detta kan ni läsa mer om i våra köpvillkor

  • Returfrakt genom oss
    Mot en fraktkostnad kan vi erbjuda er att ordna med returen åt er. Antingen genom att boka en upphämtning vid större och otympliga produkter eller genom att förse er med en fraktsedel så att ni kan lämna in paketet hos ert närmsta Postnordombud. Önskar ni hjälp med returen är ni välkommen att kontakta vår kundservice genom att klicka här och välja ärenderubrik ”Retur”

  • Retur via lager
    Du kan själv returnera produkten/produkterna genom att åka till vårt lager på Dåntorpsvägen 30 Port B10,13650 Jordbro. Följ skyltanvisningen när ni kör in på området. Ni kommer i samband med inlämnandet mottaga en inlämningskvittens, behåll denna tills ni mottagit återbetalningen
    d_ntorp.png

Återbetalning vid ett ångrat köp:

Vid en retur kommer ansvarig avdelning att kontrollera innehållet samt skicket på både produkt och emballage. Därefter genomförs aktuell återbetalning och i samband med detta genomförs ett avdrag om ni önskat köpa returfrakt av oss.

Det tar normalt upp till fem arbetsdagar innan hanteringen och återbetalningen genomförts från oss. Därefter kan det ta upp till 10 arbetsdagar innan ni kan se återbetalningen, beroende på bank samt återbetalningsmetod.

Var denna artikel till hjälp?
5 av 14 tyckte detta var till hjälp

Kommentarer

0 kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.